HTML

Apolkablogja

Egy napokban lejárt határidejű irodalom házi feladatat megvalósításának első lépése. Ha már az anyag rossz, legalább a csomagolás legyen jó.

Friss topikok

  • Civilfurgon: Még annyit bevezetésképpen, hogy a naplót nem mindig időrendben fogom feltölteni, mert így izgalma... (2010.11.28. 23:02) Bevezető

Linkblog

Napló 4.

2010.12.02. 23:35 Civilfurgon

 (Itt most kihagytam vagy 4 naplóbejegyzést. Az utókornak nem izgalmasak.)

Már két hónapja vagyok itt. Minden jó lenne, csak Miloszláv hiányzik nagyon. Tudom, folyton erről írok, de hát ez az igazság. Pongrácz elhatározta, hogy taníttatni fog. Pruzsinszky úr szerint, aki itt él a várban már régóta, amióta én megjöttem a várúr sokkal nyugodtabb, és nem akar folyton harcolni, inkább a gazdasággal foglalkozik.

Azt hittem, sokkal bőbeszédűbb leszek ebben a naplóban. De most nincs rá akkora szükségem. Azért folytatom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://apolka.blog.hu/api/trackback/id/tr442489618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása