HTML

Apolkablogja

Egy napokban lejárt határidejű irodalom házi feladatat megvalósításának első lépése. Ha már az anyag rossz, legalább a csomagolás legyen jó.

Friss topikok

  • Civilfurgon: Még annyit bevezetésképpen, hogy a naplót nem mindig időrendben fogom feltölteni, mert így izgalma... (2010.11.28. 23:02) Bevezető

Linkblog

Bevezető

2010.11.28. 22:53 Civilfurgon

 

Trnowszky Apollónia vagyok, jelenleg Trencsén városában élek férjemmel Tarnóczy Emillel. Én fogom írni ezt a blogot. Pontosabban már megírtam, készen van, csak szépen át kell másolni mindent a fiókomban hosszú évek óta értelmetlenül porosodó naplómból. Ez napló tartalmazza eddigi kalandos életemet attól kezdve, hogy egy hóbortos, de jó lelkű várúr, Pongrácz István nedeci várába kerültem, egészen addig, amíg össze nem házasodtam Miloszlávval.

A napló izgalmas lesz, ezt megígérhetem, de hosszú idő amíg feltöltöm. Csak most ismerkedem az internettel, és a napló szövegét is meg kell szerkeszteni. Vannak benne ugyanis mai szemmel nézve unalmas részek, és olyan magántermészetű dolgok, melyeket nem szívesen tárnék az internet nyilvánossága elé.

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apolka.blog.hu/api/trackback/id/tr92480004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Civilfurgon 2010.11.28. 23:02:12

Még annyit bevezetésképpen, hogy a naplót nem mindig időrendben fogom feltölteni, mert így izgalmasabb. :)
Jajj nagyon bele kell még ebbe a blogdologba tanulnom...
süti beállítások módosítása